Arkusz danych serwisowych 3dhistech Si2fpc40001009lum1 to dokument, który zawiera szczegółowe informacje dotyczące zestawu LED firmy 3DHistech o nazwie Si2fpc40001009lum1. Arkusz danych serwisowych zawiera informacje dotyczące maksymalnego napięcia, natężenia, mocy, temperatury pracy i innych parametrów technicznych, których należy przestrzegać, aby zapewnić bezpieczeństwo i długotrwałą pracę zestawu. Arkusz danych serwisowych zawiera również szczegółowe instrukcje dotyczące instalacji, obsługi i konserwacji zestawu LED. Przestrzeganie wszystkich wytycznych zawartych w arkuszu danych pozwoli użytkownikom w pełni wykorzystać możliwości oferowane przez zestaw LED 3DHistech Si2fpc40001009lum1.
Ostatnia aktualizacja: Arkusz danych serwisowych 3dhistech Si2fpc40001009lum1
Twórz arkusze kalkulacyjne online i modyfikuj je wspólnie z innymi w czasie rzeczywistym i z dowolnego urządzenia.
Zobacz, co możesz robić w Google SheetsWspólna praca z danymi z dowolnego miejsca
Utwórz bazę danych w swoim arkuszu kalkulacyjnym online z możliwością łatwego udostępniania i edycji w czasie rzeczywistym. Dodawaj komentarze i przydzielaj działania, aby usprawnić analizę.Szybsze uzyskiwanie statystyk dzięki wbudowanym funkcjom inteligentnymFunkcje wspomagające, takie jak Smart Fill i sugestie formuł, przyspieszają analizę i zmniejszają liczbę błędów. Szybko uzyskasz statystyki, zadając pytania dotyczące Twoich danych w prostym języku.Bezproblemowe łączenie z innymi aplikacjami GoogleArkusze są w przemyślany sposób połączone z innymi aplikacjami Google, z których chętnie korzystasz, co pozwala zaoszczędzać czas. Łatwo analizuj dane z Formularzy Google w Arkuszach lub osadzaj wykresy z Arkuszy w Prezentacjach i Dokumentach Google. Możesz też odpowiadać na komentarze bezpośrednio w Gmailu i w prosty sposób prezentować arkusze kalkulacyjne w Google Meet.Rozszerzenie funkcji współpracy i analizy na pliki programu ExcelZ łatwością edytuj arkusze kalkulacyjne w formacie Microsoft Excel bez konieczności ich konwertowania. Korzystaj z funkcji współpracy i wspomagania obsługi w Arkuszach, takich jak komentarze, działania i Smart Fill.Twórz rozwiązania niestandardowe
Przyspieszaj przepływy pracy, tworząc aplikacje biznesowe i automatyzacje. Korzystaj z AppSheet, aby tworzyć niestandardowe aplikacje na podstawie Arkuszy bez konieczności pisania kodu. Możesz też używać języka Apps Script, aby dodawać niestandardowe funkcje, pozycje menu i makra.Zawsze pracuj na najnowszych danychArkusze umożliwiają wszystkim pracę nad najnowszą wersją pliku. Zmiany są automatycznie zapisywane w historii, dzięki czemu łatwo można je cofać. Możesz nawet wyświetlić historię zmian poszczególnych komórek w arkuszach kalkulacyjnych.
Łatwe połączenie z ważnymi danymiDodawaj i analizuj dane z innych narzędzi, np. dane o klientach z Salesforce. Klienci Enterprise mogą również korzystać z połączonych arkuszy, aby analizować miliardy wierszy z danymi BigQuery w Arkuszach – bez potrzeby pisania jakiegokolwiek kodu.Prywatność, bezpieczeństwo i zgodność z regulacjami
Bezpieczeństwo w standardzieKorzystamy z najlepszych rozwiązań w branży, aby zapewniać bezpieczeństwo Twoich danych i chronić Cię przed złośliwym oprogramowaniem. Arkusze są usługą chmurową, co eliminuje konieczność przechowywania plików lokalnie i minimalizuje ryzyko zainfekowania Twoich urządzeń.Szyfrowanie danych podczas przesyłania i przechowywaniaWszystkie pliki przesyłane na Dysk Google lub tworzone w Arkuszach są szyfrowane podczas przesyłania i przechowywania.Zgodność z regulacjami prawnymiNasze usługi (w tym Arkusze) regularnie przechodzą niezależną weryfikację dotyczącą zabezpieczeń, prywatności i zgodności z regulacjami prawnymi.Zaprojektowane z myślą o prywatności danychArkusze spełniają te same rygorystyczne warunki dotyczące ochrony prywatności i danych co pozostałe usługi Google Cloud przeznaczone dla firm.
Ty zarządzasz danymi.
Nigdy nie używamy treści z Arkuszy w celach reklamowych.Nigdy nie sprzedajemy Twoich danych osobowych firmom zewnętrznym.Znajdź odpowiedni dla siebie abonamentArkusze Google wchodzą w skład Google WorkspaceZobacz Sheets for Work | Do użytku osobistego (bezpłatnie)Otwórz SheetsBusiness Standard54 zł PLNza użytkownika miesięcznieRozpocznijZobacz więcej abonamentówDokumenty, Arkusze, Prezentacje i Formularze; Tworzenie treści | done
---|
Zdobądź przewagę dzięki szablonomWybieraj odpowiednie szablony spośród wielu paneli, monitorów projektów i innych profesjonalnie przygotowanych plików, aby szybko rozpoczynać pracę. Usługa Bezpieczna brama internetowa Avast Business to rewolucyjne, oparte na chmurze i ujednolicone rozwiązanie do zarządzania zagrożeniami, które zastępuje tradycyjne urządzenia lokalne. Bezpieczna brama internetowa zapewnia ochronę klasy korporacyjnej, zabezpieczając małe i średnie firmy przed coraz bardziej wyrafinowanymi metodami stosowanymi przez cyberprzestępców. Dzięki wykorzystaniu zaawansowanych technik zabezpieczających Bezpieczna brama internetowa zapewnia niezawodną, zawsze aktywną ochronę przed zagrożeniami internetowymi dla wszystkich urządzeń, lokalizacji i użytkowników.
Większe bezpieczeństwo
Usługa Bezpieczna brama internetowa Avast Business zapewnia pełny zestaw zabezpieczeń obejmujący wszystkie niezbędne warstwy ochrony. Jest oferowana w ramach z największej na świecie chmury zabezpieczeń oraz umożliwia szybką i dogłębną inspekcję pakietów we wszystkich portach i protokołach, w tym ruchu szyfrowanego SSL.
Obniżenie całkowitego kosztu posiadania
Nasze rozwiązanie chmurowe pozwala uwolnić się od drogich urządzeń zabezpieczających, konieczności modernizacji i konserwacji sprzętu, skomplikowanego zarządzania oraz kosztów związanych z dosyłaniem ruchu sieciowego do biur położonych w odległych lokalizacjach oraz odbieraniem z nich ruchu. Bezpieczna brama internetowa współpracuje z istniejącą siecią, więc nie trzeba kupować, wdrażać ani obsługiwać dodatkowego sprzętu.
Możliwość zabezpieczenia wszystkich użytkowników
Zapewnij pełną ochronę wszystkim użytkownikom dzięki zawsze dostępnym, opartym na chmurze zabezpieczeniom internetowym, które pobierają dane z ponad 60 kanałów z informacjami dotyczącymi zagrożeń, przetwarzają ponad 65 miliardów transakcji dziennie i każdego dnia wysyłają 125 000 aktualizacji do ponad 150 centrów danych. Te liczby ciągle rosną. Chroń użytkowników mobilnych i pracujących w domu, instalując aplikację zgodną ze wszystkimi systemami operacyjnymi.
Nieograniczone skalowanie
Zdalnie konfiguruj nowe lokalizacje — w ciągu zaledwie kilku godzin zamiast kilku dni — z poziomu jednego centralnego pulpitu nawigacyjnego. W przypadku rozszerzenia działalności na nowe biura wystarczy utworzyć nową lokalizację i przypisać do niej reguły. I wszystko gotowe! W przeciwieństwie do urządzeń zabezpieczających Bezpieczna brama internetowa Avast jest automatycznie skalowana do wymagań klientów w zakresie przepustowości i pojemności.
Usprawniona administracja
Monitoruj wiele lokalizacji i wielu użytkowników mobilnych za pomocą ujednoliconej konsoli w chmurze. Elastyczne zasady ułatwiają wdrażanie usług zabezpieczających i zarządzanie regułami zapory ogniowej, zapewniają wgląd w dane w czasie rzeczywistym oraz umożliwiają przeglądanie informacji dotyczących poszczególnych użytkowników w celu korelowania zdarzeń i usuwania zagrożeń.
Znacząca poprawa w zakresie bezpieczeństwa to nie jedyna zaleta — rozwiązanie można wdrożyć łatwo i szybko, praktycznie bez zakłócania bieżących działań biznesowych. Bezpieczna brama internetowa sprzyja transformacji działań MSSP.
Dzięki usługom dostępnym w ramach Bezpiecznej bramy internetowej firma Boca West zwiększyła przewagę w obszarze bezpieczeństwa, dzięki czemu poprawiła swoje perspektywy na przyszłość.
Bezpieczna brama internetowa Avast to idealne połączenie globalnej sieci zabezpieczeń i zarządzanej w chmurze zapory ogniowej, które spełnia związane z bezpieczeństwem potrzeby klientów biznesowych z wielu lokalizacji.
Julian Jacquez
Prezes i dyrektor operacyjny BCN
Chmurowa platforma zabezpieczeń
Bezpieczna brama internetowa działa w oparciu o nowoczesną architekturę zabezpieczeń skonstruowaną od podstaw z myślą o wydajności i skalowalności. Jest rozmieszczona w ponad 150 centrach danych na 6 kontynentach, więc wydajność jest błyskawiczna niezależnie od lokalizacji — nigdy nie zabraknie Ci przepustowości.
Chmurowa platforma zabezpieczeń Centra danych |
---|
Arkusz danych Bezpiecznej bramy internetowej
Tworzenie formularza dzielonego
Access dla Microsoft 365 Access 2021 Access 2019 Access 2016 Access 2013 Access 2010 Access 2007 Więcej... Mniej
Formularz dzielony udostępnia jednocześnie dwa widoki danych — widok formularza i widok arkusza danych. Te dwa widoki są połączone z tym samym źródłem danych i zawsze są ze sobą zsynchronizowane. Zaznaczenie pola w jednej części formularza powoduje zaznaczenie tego samego pola w drugiej części formularza. Dane można dodawać, edytować lub usuwać w dowolnej części (pod warunkiem, że można aktualizować źródło rekordów, a formularz nie został skonfigurowany w sposób uniemożliwiający wykonywanie tych akcji).
Praca z formularzami dzielonymi daje korzyści płynące z dostępności obu typów formularzy w jednym formularzu. Można na przykład użyć części arkusza danych, aby szybko zlokalizować rekord, a następnie użyć części formularza w celu wyświetlenia lub edytowania rekordu. Część formularza może służyć jako przyciągający uwagę oraz funkcjonalny nagłówek dla części arkusza danych. Ta technika jest używana w wielu szablonach baz danych dostępnych w programie Access.
Uwaga: Nie można używać formularzy dzielonych w bazach danych sieci Web programu Access ani w aplikacjach Access Web App.
Co chcesz zrobić?
- Tworzenie nowego formularza dzielonego za pomocą narzędzia Formularz dzielony Przekształcanie istniejącego formularza w formularz dzielonyDostosowywanie formularza dzielonego
Tworzenie nowego formularza dzielonego za pomocą narzędzia Formularz dzielony
Ta procedura służy do tworzenia od podstaw nowego formularza dzielonego. Formularz jest oparty na tabeli lub kwerendzie wybranej z okienka nawigacji lub otwartej w widoku arkusza danych.
W okienku nawigacji kliknij tabelę lub kwerendę zawierającą dane, które mają się znaleźć w formularzu. Ewentualnie otwórz tabelę lub kwerendę w widoku arkusza danych.
Na karcie Tworzenie w grupie Formularze kliknij pozycję Więcej formularzy, a następnie kliknij pozycję Formularz dzielony.
Program Access utworzy formularz i wyświetli go w widoku układu. W widoku układu można wprowadzać zmiany projektu formularza przy jednoczesnym wyświetlaniu danych. W razie potrzeby można na przykład dopasować rozmiar pól tekstowych, aby zmieściły się w nich dane.
Początek stronyPrzekształcanie istniejącego formularza w formularz dzielony
Istniejący formularz można przekształcić w formularz dzielony, ustawiając kilka właściwości formularza.
Otwórz formularz w widoku układu. W tym celu w okienku nawigacji kliknij prawym przyciskiem myszy formularz, a następnie kliknij polecenie Widok układu.
Jeśli arkusz właściwości nie jest jeszcze wyświetlony, naciśnij klawisz F4, aby go wyświetlić.
Z listy rozwijanej u góry arkusza właściwości wybierz pozycję Formularz.
Na karcie Format arkusza właściwości z listy Widok domyślny wybierz pozycję Formularz dzielony.
Zapisz i zamknij formularz, a następnie kliknij dwukrotnie formularz w okienku nawigacji, aby otworzyć go w widoku formularza.
Dostosowywanie formularza dzielonego
Utworzony formularz dzielony można dostosować w widoku projektu lub widoku układu, aby uzyskać żądane wyniki. Aby przełączyć do widoku projektu, kliknij w okienku nawigacji prawym przyciskiem myszy formularz, a następnie kliknij polecenie Widok projektu.
Konfigurowanie właściwości formularza dzielonego
W poniższej tabeli wymieniono właściwości powiązane z formularzami dzielonymi, które można skonfigurować w arkuszu właściwości, aby dostosować formularz. Jeśli arkusz właściwości jeszcze nie jest wyświetlony, należy nacisnąć klawisz F4, aby go wyświetlić. Należy także upewnić się, że z listy rozwijanej u góry arkusza właściwości została wybrana pozycja Formularz. Wszystkie właściwości tabeli znajdują się na karcie Format arkusza właściwości. Wartości domyślne mogą być różne w zależności od sposobu utworzenia formularza dzielonego.
Właściwość | Opis
Określanie stałego położenia separatora formularza
Aby ustawić separator formularza w określonej pozycji, w której nie użytkownik nie będzie mógł go przesuwać, wykonaj następujące czynności:
Przełącz do widoku projektu, klikając prawym przyciskiem myszy formularz w okienku nawigacji, a następnie klikając polecenie Widok projektu.
Na karcie Format arkusza właściwości nadaj właściwości Pasek podziału formularza dzielonego wartość Nie.
Nadaj właściwości Zapisz położenie paska podziału wartość Tak.
Przełącz do widoku układu, klikając prawym przyciskiem myszy formularz w okienku nawigacji, a następnie klikając polecenie Widok układu.
Przeciągnij pasek podziału do wybranej pozycji (lub w polu właściwości Rozmiar formularza dzielonego wpisz dokładną wysokość).
Przełącz do widoku formularza, aby wyświetlić wyniki.
Separator zostanie ustawiony w odpowiednim miejscu, a pasek podziału zostanie ukryty.
Dodawanie pola do formularza dzielonego
Jeśli okienko Lista pól nie jest widoczne, na karcie Projektowanie w grupie Narzędzia kliknij pozycję Dodaj istniejące pola.
Znajdź pole, które chcesz dodać, a następnie przeciągnij je do formularza.
Uwaga: Przeciągnięcie pola do arkusza danych spowoduje dodanie tego pola także do formularza, ale może ono pojawić się w nieodpowiednim miejscu. Dlatego zalecane jest przeciągnięcie pola do formularza.
Usuwanie pola z formularza dzielonego
W części formularza w formularzu dzielonym kliknij pole, aby je zaznaczyć, a następnie naciśnij klawisz DELETE.
Pole zostanie usunięte zarówno z formularza, jaki i z arkusza danych.